Politica de retur pentru produsele achizitionate la distanta

Produsele nu corespund asteptarilor dumneavoastra

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legii nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Prin urmare, produsele cumparate de la www.wolbar.ro pot fi returnate in cazul in care nu va satisfac exigentele. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calensaristice de la primirea produsului. Notificarea se va face pe email, la adresa office@wolbar.ro si va trebui sa includa urmatoarele informatii:

  • Nume cumparator
  • Numar factura
  • Data receptionarii produsului (data livrarii)
  • Denumirea produsului pe care doriti sa il returnati
  • Datele contului bancar in care doriti sa vi se vireze contravaloarea produsului (titular cont, numar cont bancar – IBAN – si banca unde este deschis contul)

Important: conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice si se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Articolul 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, fara urme de utilizare si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client prin email. In cazul in care pentru achizitia produselor s-a folosit un tip de reducere, aceasta nu va fi returnata. Astfel, suma platita real va fi cea pe care clientul o recupereaza.

In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia sau de a-l fi reevalua valoric.
In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, incluzand ambalajele, se ramburseaza integral valoarea produsului.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului si/sau a continutului.

Returnarea produsului trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind un serviciu de curierat rapid. De asemenea, decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre SC Duras Media SRL cade in sarcina clientului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi!

Pentru a va asigura ca produsul returnat nu va fi deteriorat pe parcursul transportului, acesta va trebui ambalat intr-o cutie protectoare, asa cum l-ati primit de la noi (puteti folosi aceeasi cutie).

SC Duras Media SRL nu va accepta urmatoarele trimiteri:

  • Coletele expediate cu plata transportului la destinatar (la SC Duras Media SRL)
  • Coletele trimise cu solicitare de ramburs (contravaloarea produsului va fi virata in contul bancar indicat de dumneavoastra)
  • Coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale.


Produse livrate gresit

Va rugam sa efectuati verificarea/numararea produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. In cazul constatarii de diferente, se completeaza in mod obligatoriu un proces verbal pe care vi-l pune la dispozitie agentul de livrare. In lipsa acestui proces verbal de constatare diferente, orice reclamarie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati telefonic acest lucru in momentul primirii coletului, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In procedura de returnare va urma trimiterea unui email la adresa office@wolbar.ro cu detalierea celor intamplate. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC Duras Media SRL. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati doar diferenta. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Duras Media SRL.


Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Va rugam sa efectuati verificarea calitatii produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. In cazul constatarii de probleme tehnice, se completeaza in mod obligatoriu un proces verbal pe care vi-l pune la dispozitie agentul de livrare. In lipsa acestui proces verbal de constatare de defecte, orice reclamarie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati telefonic sau pe email si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Costurile de retur al produsului defect si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Duras Media SRL.